מגזין עסקים
מגזין עסקים
ניהול משא ומתן
משא ומתן הוא מיומנות חיונית שאנו משתמשים בה בחיי היומיום שלנו כדי להשיג את מה שאנו רוצים. בין אם זה עם הילדים שלנו, בני הזוג, השכנים, העובדים או השותפים העסקיים שלנו, משא ומתן הוא היבט חיוני של אינטראקציה אנושית. עם זאת, משא ומתן יעיל אינו רק לדעת מה אתה רוצה ולבקש זאת. זה כרוך בניהול תהליך המשא ומתן ומאזן הכוחות בין הצדדים המעורבים.
ניהול משא ומתן – ואיך גורמים לבני אדם לעשות מה שאנחנו מבקשים מהם
בניהול משא ומתן זה לא רק "יאללה בוא ננהל משא ומתן" על מחיר לדוגמה, אלא זה בעיקר, איך אני גורם לבני אדם אחרים לעשות מה שאני מבקש מהם.
איך כותבים חזון?
איך לנהל משא ומתן ובכלל איך גורמים לבני אדם אחרים לעשות מה שאנחנו מבקשים מהם? בניהול משא ומתן זה לא רק "יאללה בוא ננהל משא ומתן" על מחיר לדוגמה, אלא זה בעיקר, ובוא נשים את המיקוד שם, זה איך אני גורם לבני אדם אחרים לעשות מה שאני מבקש מהם. וזה בכל תחומי החיים שלנו, בן אם זה עם הילדים שלנו, עם בני הזוג שלנו, עם השכנים, עם העובדים, עם המנהלים, הספקים, הלקוחות.
איך לכתוב חזון? חדש
איך לנהל משא ומתן ובכלל איך גורמים לבני אדם אחרים לעשות מה שאנחנו מבקשים מהם? בניהול משא ומתן זה לא רק "יאללה בוא ננהל משא ומתן" על מחיר לדוגמה, אלא זה בעיקר, ובוא נשים את המיקוד שם, זה איך אני גורם לבני אדם אחרים לעשות מה שאני מבקש מהם. וזה בכל תחומי החיים שלנו, בן אם זה עם הילדים שלנו, עם בני הזוג שלנו, עם השכנים, עם העובדים, עם המנהלים, הספקים, הלקוחות.
המוטיבציה ליצור מוטיבציה
הבסיס לכל פעולה אנושית היא המוטיבציה ליצור אותה. התמצית של כל ההצלחות הגדולות של המין האנושי. ללא עידוד פנימי והשראה חיובית נמנעים בני האדם לפעול ולנוע לעבר היעדים והתוצאות אותם הם שואפים להשיג. גם אם יהיה בן האדם מוכשר ככל שלא יהיה, ללא בסיס זה, לא יוכל להביא את עצמו לידי מימוש איכותי.
אמנות השיווק והמכירות
כולנו אנשי מכירות כל הזמן. גם אלו הטוענים כי הם אינם מתאימים לביצוע מכירות וכי תכונת "איש מכירות מוצלח" היא תכונה מולדת לא יכולים להימנע מלעסוק בשיווק ומכירות.
עקרונות ההצלחה
לאמן את עצמי להצלחה ? זה אפשרי ?אימון עצמי מתרחש מהיום הראשון שנולדנו. כבר מגיל צעיר מאוד מתאמן בן האדם על הרגלים ויכולות שילוו אותו כל ימי חייו. אותו "אימון עצמי" לרוב לא נמצא בכלל במודעות שלנו. הוא מתרחש מבלי שנשים לב. בני אדם מתאמנים כל חייהם על הרגלים שלרוב פוגעים בהם, מבלי לדעת זאת. האם ניתן לשנות הרגלים ולאמן את עצמנו לרכישת הרגל חדש? התשובה היא חד משמעית כן.
השפה הסודית של בני האדם
מרבית ההתנגדויות הנוצרות בשיחות הן תוצאה של אי ידיעה של השפה הסודית של בן האדם שמולנו. אדם אשר שולט בזיהוי השפה הסודית, רבים סיכוייו שיובן בדיוק כפי שהוא מבקש, ומכאן שיצור תוצאות גבוהות יותר תוך יצירת אווירת שיתוף פעולה.
אסטרטגיות משא ומתן
ההרצאה תתמקד במתן כלי משא ומתן מקצועיים תוך דגש על הקשר בין אתגרי המשא ומתן למאפייני הסקטור הספציפי בו פועל הנושא ונותן. ההרצאה נועדה להעניק למשתתפים "ארגז כלים" מקצועי במשא ומתן להתמודדותם עם סיטואציות משאומתן ספציפיות המאפיינות את מציאותם המקצועית הרלוונטית.
הקמת עסק בעיצוב פנים 2
לקוחות לא קונים מחיר. הם חושבים שהם קונים מחיר, הם אומרים לכן שהם קונים מחיר, אבל הם לא קונים מחיר. אני ואתם קונים מלא מוצרים שאנחנו לא צריכים. אתם יודעים את זה? בני אדם לא קונים מה שהם צריכים, בני אדם לא קונים מה שהם רוצים. אז מה הם קונים? את מה שמוכרים להם. בני אדם קונים את מה שמוכרים להם. אני ואתם כל הזמן קונים את מה שמוכרים לנו.
עיצוב פנים – הקמת עסק
מי אתן בכלל? מה אתן רוצות להיות? למה אתן עוסקות בעיצוב? למה עזבתן את מה שעשיתן קודם או שאתם חושבות לעזוב את מה שעשיתן קודם ואתן הולכות לעסוק בעיצוב? למה זה? למה עיצוב מושך? למה הוא מושך אותי?
הגדלת הכנסה- הקשר בין הגדלת הכנסה לבין חוויית הלקוח
עסק, חברה או ארגון צריכים לשים דגש על הגדלת ההכנסה שלהם כדי להתקיים. מכיוון שבדרך כלל אין הם מקבלים תרומות מדוד עשיר הגר באמריקה, עליהם לחשוב כיצד להגדיל את הרווחים.