סקר חוזקות וביצועים ארגוני – ייעוץ ארגוני

סקר חוזקות וביצועים ארגוני הוא כלי אבחון רב עוצמה בהיר, ישיר ומדויק. הסקר מעוצב לזהות ולשקף מחד את נקודות העוצמה ומנגד את חסמי הצמיחה של קבוצת טיב טעם ולהניח על שולחן מקבלי ההחלטות בארגון תוכנית פעולה אפקטיבית "להרמת הכסף מהרצפה" במיוחד בתחום שימור העובדים והפעלה אפקטיבית שלהם.

מטרת הסקר:

לזהות את מקורות העוצמה ונקודות הכשל של קבוצת טיב טעם ולשפר ביצועים בתחום הנבחר.

עסקים בוגרי הקורס
0 +
מחזורים
0 +
עסקים שהכפילו הכנסות
0 +
הגדילו את ההכנסות פי 5
0 +

בוא\י נדבר על העסק שלך!

הגיע הזמן לקדם את העסק שלך!

אני מזמין אותך להשאיר לי פרטים בטופס ואדאג לחזור בהקדם.

מה הוא תהליך השיקוף?

העולם בו אנחנו חיים משתנה במהירות ומחייב כל עסק או ארגון להתאים את עצמו לעולם העבודה המשתנה. ארגונים ציבוריים וחברות עסקיות מתקשים לעיתים קרובות לזהות ולצור את השינוי הנדרש בארגון אותו הם מנהלים.

המנהל כמו כל אדם, מביא אתו אל התפקוד הארגוני מטען של מעורבות רגשית לצד הרגלי התנהגות לא רלבנטיים שלעיתים קרובות פוגעים בתפקוד המנהל ומונעים ממנו את היכולת להבחין בתמונת המצב האמיתית בארגון, שיגרת עבודה אוטומטית היא אויב של כל מנהל המחויב להצלחה.

בנוסף על כך, לצוות עובדי קבוצת טיב טעם יש את המטרות האישיות שלהם, חלקם עסוקים בפוליטיקה הפנים ארגונית, חלקם שואפים לשמור על מקום העבודה, חלקם שואפים לקידום, כמעט כולם נמנעים מהצפה של בעיות קריטיות, על מנת שלא להיתפס כמתלוננים ויוצרי בעיות.

הסקר בוחן את שלל הממדים:

המימד האנושי: רוח המפקד, מערכות יחסים, תקשורת והנעת צוות.
המימד הביצועי: מבנה ארגוני, הגדרות תפקיד, כישורי מנהלים, תרבות עסקית, נהלי עבודה.
המימד העסקי: מטרות, יעדים, החלטות עסקיות אסטרטגיות וטקטיות.
המימד השיווק: המסר השיווקי, תדמית שיווקית, מערכות יחסים עם לקוחות וספקים.

מה בסקר?

מבנה סקר הביצועים

פגישה ראשונית עם מנהל קבוצת טיב טעם

זיהוי המבנה ושחקנים המרכזיים בארגון

נבחן תהליכים עיקריים המתרחשים נכון להיום

נערוך סדרת ראיונות אישיים עם העובדים והמנהלים הרלוונטיים

נבצע הצלבות של המידע ונתונים הנאספים מהראיונות ומהפעילות בשטח

נגיש דו"ח סקר מקיף הכולל ניתוח "רצוי מול מצוי" בכל חתך רלוונטי שנקבע מראש.

פגישת משוב, במהלכה נציג מסקנות ותכנית אימון "להרמת הכסף מהרצפה".

על המרצה מוטי אלוני

מרצה בכיר בטכניון ובמוסדות להשכלה גבוהה נוספים, מנטור להצלחה עסקית ומייסד בית ספר לאימונים בעסקים.

מרצה בכיר בקורסי דירקטורים, מו"מ ומנהלי פרויקטים בטכניון.

מומחה לתקשורת בינאישית ולפיצוח הגורם האנושי בתהליכי מו"מ.

יחודו של מוטי בא מהשילוב המנצח של מוסיקאי ורואה חשבון אשר יצר אותו כמאמן בעל חשיבה יצירתית ואנליטית גם יחד. 

מוטי שותף אחראי לפיתוח שיטה ל"הרמת הכסף מהרצפה" בעסקים.

– מפתח סדנת המאסטר היוקרתית "השפה הסודית של בני האדם" המתורגמת לארבע שפות. סדנה חווייתית והכרחית לכל אדם שמנתחת שפות תקשורת ושפת גוף ומסייעת ליצירת מערכות יחסים אישיות ומקצועיות טובות יותר.

– מפתח שיטת "ששת השלבים להצלחה" המסייעת ומנחה ארגונים מובילים במשק וכוללת:

ביצוע ניתוח ושיקוף חזקות וחולשות, שיטה להצבת יעדים, בניית תכניות להשגת היעדים, מערכת כלים לניהול תקשורת אפקטיבית, השראה והנעה של האדם והסובבים אותו, ליווי לביצוע עקבי ובקרת איכות לביצוע. שיטת אימון ייחודית ואפקטיבית להצלחה עסקית ואישית.

מומוחיות

מומחיות בניהול משא ומתן בתחומי ההייטק, בנקאות, תעשייה, קמעונאות ועסקים קטנים.

מרצה בקורסים וסדנאות מכירות ושיווק אישי, עם ניסיון של מעל לעשור בליווי וייעוץ תהליכי משא ומתן מורכבים, מתמחה בממשק שבין משא ומתן לתקשורת בינאישית וניהול משא ומתן בקרב בעלי מקצועות חופשיים, לניהול עסקים משפחתיים, בממשק שבין משא ומתן ועולם הבניה/נדל"ן

יכולת לחבר ולהעביר מיומנויות נרכשות מתעשייה לתעשייה.

ליווי מנהלים בעת מיזוגים ורכישות.

הקניית מיומנויות ניהול מיוחדות.

הכשרת אנשי מכירות להשגת שיפור בתוצאות המכירה.

גישות אימוניות המותאמות לצרכים ולמציאות הארגון.

במהלך השנים סייע מוטי למגוון חברות ובעלי עסקים קטנים, שבעזרתו הפכו למובילים במשק הישראלי.
שילוב הידע הנרחב, הקסם האישי וההומור אשר בולטים מאוד אצל מוטי אלוני, מביאים אותו למעמד מרצה בכיר ולמנחה סדנאות מרתק ומצליח.

השאירו פרטים בטופס ואדאג לשוב בהקדם עם כל הפרטים, בברכה מוטי אלוני.

שלחו לי הודעה
אפשר לעזור?
מוטי אלוני - ייעוץ עסקי ומשא ומתן
היי👋,
איך אוכל לעזור?